Tuesday, April 12, 2011

Cincin perkahwinan .

Hi tawan tawan!

Wahh~kau tajuk entry kelas u ols! Rasa tak macam pom pom di situ? Tak paham eh pom pom tuh apa? alaa, kan orang orang selalu berkata "cerita nak meletup jea" so, instead of saya cakap meletup , kan lagi comel kata pom pom :D comel kan?



Okayh, back to reality yea. Kenapa dengan cincin perkahwinan?



Haaaa. nak tahu? kena baca sampai habis dulu. jeng jeng jeng. nampak tak betapa saya pandai memancing korang untuk membaca entry ni? haaa, jangan tipu skip terus baca ke perenggan terakhir,anda munken terlepas point point penting di sini. kalau da malas sangat nk baca, sila lah jangan baca :D malas mak nak layannn .

Okayh la, sebenarnya saya pun tatau nk cite dari mana ni. kalau anda2 para pembaca yang setia, pasti anda2 tahu bahawa saya ketika ini bekerja sementara nk smbg blaja blk kan? jadi banyak lah pengalaman2 saya hidapi *ahaks!* mcm penyakit pulak bunyinya. hmm, mmg bnyak pengalaman saya alami baik buruk happy sumeee. dan sepanjang saya bekerja untuk kumpul duit nak kawen , eh, silap. gila kau! okayh, memang di situ nmpak kesinambungan tajuk entry ni dengan bekerja utk kumpul duit nak kawen, tapi memang tak la nokk mak bkerja utk kumpul duit nak kawen. haaa, mak kerja demi mengumpul wang nk smbung blaja :P nampak tak di situ betapa murninya hasrat mak ni haaa.


'abes, kumpul duit nk kawen bukan hasrat murni jugak ke?'



err, murni tuh memang murni, tapi tak cukup suci. waahh~ sudah2. jangan di layan kan kegilaan ku ini. terlebih sugar kot tadi --' sebab tuh la saya ni sweet jea . aww~


by the way kawan2, di saat2 akhir saya bekerja kat Celebrity Fitness ni, cuba teka apa kah perubahan yang ada pada diri saya?




Haa, saya makin fit?




Slim shady?




Memang sungguh tak tepat jawapan anda!! i've gained 2 kilos!! dari berat yang average 48 kilos, saya telah mencecahkan berat saya ke 50 kilos! nampak tak di situ saya telah bina muscle?




Eh, bukan muscle, jangan menipu sgt. Saya telah membina fat!! okayh, mmg ramai personal trainer kata saya perlu gain weight kerana terlalu kurus katanya. tapi mereka xsedar kot kurus2 pun perut buncit kan, jadi ntah la kenapa jin makan bila keje kat situ menjadi2. ada jea yang hendak dikunyahkan. Pastu terhegeh2 nk work out sakit sakit badan kan. Tapi kalau sakit2 badan tuh nak2 part yang dikeje kan sakit memang berkesan lah kann. hee . lantak la. tapi apa yang pasti, saya harus turunkan semula 2 kilos tuh!! tak suka la nombo 5 tuh. 50. ish, macam tua. haha. mengong.





Bukan, saya ni kalau bab2 nombo mmg rasa macam tak best. saya suka nombo 7. so, kalau berat 70 kg, saya betul2 tak kisah asal kan bukan 50 . nampak tak saya cuba menipu di sini? haih, sudah. sudah. saya tak mahu membuat para pembaca berasa keliru lagi. jadi, sebelum hari terakhir saya kat CF tuh, saya telah berusaha work out bagi mencapai berat asal blk. perut yang buncet di ketepi kan dahulu kerana yang penting di sini berat asal! saya ulang, berat yang asal .


kenapa?


SEBAB seluar jeans saya!!! saya tak suka pakai jeans ketat! macam tak perlu pakai belt dah. mcm err. tak best!! so, harus turun kan balik sbb sgt obvious thigh n butt sudah membesar.


sebagai result, saya berjaya turunkan 1 kg jea. okayh, 1 kg bg saya mcm amat tidak secure! bila2 masa boleh naek. jadi sekarang, ketika ini , berat 49kg. okayh la. asalkan bukan 50kg :) gila kan?


olryte. mengapa obses terhadap berat?



seperti yang sedia maklum, dengan tajuk entri yang mcm da bg hint tuh , harus la obses. nak nampak cantik pada hari bersejarah :)) haha.


"amira, sila straight to the point" .


di sini saya dengan berbesar hati dan berat hati ingin memaklumkan, saya akan berhenti kerja di CF untuk sambung belajar. cukup straight to the point tak?

err. "tapi, apa kaitan dgn cincin perkahwinan?"


tade. :D

hahaha. saje bg gempak. sebelum menamatkan entri saya yang agak merapu-asyik-menipu saya nk kongsi sedikit la gamba2 yang ada sebagai tatapan anda bagi memeriahkan entri yang tak seberapa ni :P haha. thanks for reading ;) jangan marah okayh? tak sweet .





sekian terima kasih :D

No comments:

Post a Comment

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers