Tuesday, April 12, 2011

Pentipu.

Halo kawan kawan :) Assalamualaikum !

uhuk uhuk.kalau nak di ikutkan kesinambungan entry sebelum ni, kata bagi masa sebulan nak meng-ubah suai kan blog ni? ha, sian dia tauuu. terbengkalai seperti cicak mati kering di jalanan. okayhh, dengan rasminya yea, saya mengumumkan bahawa saya akan update hari ini juga belog ni. ada kesah2 yang lameeee jea pendam macam buat pekasam untuk di kongsikan bersama. sharing is caring kan? :P jadi, mari lah menantikan kisah tuh. kisah apa? haaaaa. kisah yang tak de apa sgt. xmo la cite skang macam pom pom jap g cite tak best. haha. tapi, penah ke saya buat cite tak best? tak penah kan? SOOO? sila nantikan bila hari menjelang siang. kerana malam ini saya mahu merangka-rangka sikit demi sedikit. faham-faham jea lah eh, saya ni kalau taip, tak nak pula 1 ke 2 perenggan jea kan. macam memerlukan masa lah nk taip tuh. di harap anda-anda bersabar :P

heh. perasan bebenor la ada org nk sgt menantikan my new entry tuh :p haha.



sekain. ha, sekain eh, jangan sekain sangat :P sekian, terima kasih.

No comments:

Post a Comment

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers