Friday, August 27, 2010

berbuka di luar bersama-sama sepanjang bulan ramadhan

hoih. title entry ni xboleh panjang lagi ke? pastu mcm ada penipuan sedikit di situ. sepanjang bulan ramadhan eh? maknanya setiap hari sepanjang ramadhan sehingga hari terakhir ramadhan pun berbuka di luar? tipu sungguh! ha, saya tersalah statement. maaf. maksud saya di sini, beberapa kali dalam bulan ramadhan, ni semua al-kisah berbuka di luar bersama-sama. ha, faham x? x? memang sengaja membelit-belitkan ayat pun. motif? saja nak test minda anda menyusun ayat di bulan mulia nih. haha. teringat masa sekolah rendah dulu susun ayat yang sememangnya tunggang langgang dalam peperiksaan. *sudah-sudah, kau punya tajuk da lah panjang. jangan kau nk memanjangkan entry ni. buat juling si pembaca aja




Di kala malam sepi yang tenang, kedengaran bunyi putaran kipas ceiling berputar ligat seperti roda impian; rancangan quiz yang pernah di siarkan di astro suatu ketika dahulu. namun begitu, putaran itu tidak la pula berhenti seperti roda impian tuh. kalau berhenti, x ke panas jadinya? haaa. panas! panas! eh eh, ni ada cerita panas ke? *amboi kau ni kiahh, xabes2 nak cerita panasssss jeaa. penat la mak macam ni nak kena bg cerita panas. cerita suam2 xleh?* okayh, smbung berdrama semula.


(amik mood)


Bunyi kipas itu sebenarnya di tenggelami oleh bunyi lagu "halimah jongang" yang sedang di siarkan di astro prima ketika ini. *jup, asek2 rancangan astro jea nih. apa cer?* eh. ah'a. xde kaitan pun cerita yang saya. haha, saje nk bg intro panjang2 sbb , saya tidak akan memberi sepatah pun perkataan selepas intro ni abes. err, tapi bila intro ni nak abes? haaaa. okayh, nak abes da ni. pada entri kali ni, saya hanya menyiarkan gambar2 aja keyh! gamba kan boleh memberi 1001 cerita. *wahh, mana kau dpt kata2 ni?* haha. yea la, tgk sinetron kat astro cite cahaya tuh, dari gambar yang di anaiya jea, org da boleh buat cerita. walaupun, cerita tuh xpasti kebenaran di sebaliknya. ( heh, nmpak sgt saya ni terpengaruh dgn drama di televisyen) whatever~ mari lihat gambar2! :]















sekian terima kasih :)


ps: okayhh, abes da~ eheh. entri ni da simpan berhabuk sebenarnya kat draft. :P

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget