Wednesday, June 1, 2011

Panda comel!








Assalamualaikum..

Hai hai. Sape da tengok Kung Fu Panda 2 angkat kening!!
Hiihi~ Meyh nk cite sikit pasal apa yang bestnya cite ni.
Okayh, kung fu panda 2 ni mcm ada la kesinambungan dgn yg pertama
sbb kalau sape yg tak tgk yg first tuh mesti rasa tak faham sikit
mcm blur even yang ke-2 ni jalan cite dia laen.

Saya sukaaaaaaaaa sangat la cite ni .
Saya bg 4 setengah bintang!


eh, kata suka. nape 4 setengah je?


Haaa. kan saya da ckp saye ni kedekut sikit.
so save la setengah lagi bintang saya simpan :p
hehehe~. Da la comel.
Saya mmg sukampanda ni.
bulat dan comel! geram la.
pastu ada pula tunjuk tyme dia kecik2.
Ya Allah, COMEL gila okai!
Klau dpt memang da lenyek2 perut dia tuh.
bulat sangat!



Dah name pun cite katun kan,memang pelik la kalau tak kelakar.
So, cite ni mmg kelakar punnn.
Comel okayh!
Saya tak reti nk buat sinopsis
sbb jap g takud tercerita lebih2 korang da tahu x g tengok pula kan :P
So tuh jea la ulasan saya utk cite Kung Fu Panda 2 ni.
Comel!


p/s: okayh, memang tak abes2 dgn perkataan comel dlm entri kali ni. what to do, da memang comel pun. GILA comel! :)

Sekian.

1 comment:

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers