Wednesday, September 7, 2011

La la lazy day~

Assalamualaikummmm, hi rakan2 yang rajen mengjengguk *not sure how to spell* blogg sayaaa ;) hee
Kesian cikgu BM saye masa sekolah dulu. Mesti dia ckp blaja tinggi2 tapi tak reti nk eja pun perkataan simple mcm tuhh :'( haihhh.. I'm sorry.. Maklum lah da lama bebenor tak menulis karangan.. Blog ni pun dah lama tak updateee. Tuh yg skill semakin tumpul.. Huehuehue..

Okayh, hari ni mmg hari yg tak- tahu- nak-buat-apa sedangkan banyak menda boleh buat. Terutama study. Yea, saya ulangi perkataan keyword yea STUDY! Heyy, exam nak dekat. 

Kenapa makin malas nk study ni? 

Sebabnya mood holiday masih ada sisa sisa saki baki 3% lagii. 

'eh,bukan today tade kelas ke? So, sila habis kan 3% tuh dan sila bersikap seperti pelajar yang bakal menghadapi peperiksaan'

Err, mmg la. Sbb tuh hari ni mcm mood malas2 lagi. Saya janji, esok saya jadi rajin okayhh! Lagi pun esok kelas full dari pagi, esok jea la start study..

' haaaaaa, tuh la diaa... Tuh laa dia sikap yang suka bertangguhhhhh! Amboiii dia tuh! Babab kang! ' 

Okayh amira, stop being crazy in here.otherwise all readers will get crazy while reading ur entry :\


Hmm,hari ni, saya mangun awal pagi. Awal dari jangkaan saya yang selalunya mangun tengah hari :p ngeh3~ mmg tade menda nk buat, da petang mcm ni pun tak mandi lagi. Haihh, malas nyaaaaaa. Tadi dengar lagu, selak magazine female, shape lah segala .. On9 fb, jalan2 kat blog org2 laen... Siap workout for 30minutes, tak reti nk mandi jugak lps da berpelohhhh mcm semut bru lepas jogging, tgk youtube mat lutfi .. Hmm,tiba-tiba .... 

Rasa best pula kalau bvlogging. Kite just cakap jea tak payah nak taip2 ni.. Tapiiii......


Saya pemalu :) hakkktuihhh~ 


So, saya hanya mampu menaip instead of bercakap dpn camera . Tapii, kalau bergamba dpn camera tape, jgn bercakap sebabb saya pemaluuuu... *again* hakkkktuihhh~ mmg boleh vomiting of blood ni, haematemasis katanya in medic term...

Serious lahh! Amboi, tak percaya pula saya ni pemalu. Kalau tak percaya, cuba tanya saya sendiri. Alahaiii......


Okayh la, da petang2 ni.. Baru mood nk mandi datang. So, up until here for now. See ya!

P/s : in case one day korang ternampak video saya bervlogging tuh, maknanya bukan saya la tuh okayh. Sbb saya PEMALU lewwww. :p. 

Entry ni di post melalui ipad, laptop punya charger rosak.. So, if ada silap eja ke apa, i'm sorrryyyyyyy. Saya xreti nk scroll down sume sbb susa :p hehe. Sekian, terima kasih....

No comments:

Post a Comment

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers