Thursday, September 17, 2009

jam yang anti terhadap saya.


hmm,nak ceritA kesAh jam la..ada sebuah..ke sebiji? xkira la ape katA bilAngan uTk jam tUh kann... jam tuh..adalah menda..menDa yAng diGunakan utK mengEtahui mAsa..hukhuk~

jAm tuh kaLo xsilap nAme dia cAsio..sejAk sAye berpAsangAn dgn tuAn punyA jam,jam tesebuT selalu menyAkiti sAya..huhu~aSek2 lAnggar tGn saya jea..sebAb dia denGki terhaDap saya..nAmun sAya xkesAhh..saye sabar jeaa.tP,ada sAtu menda yAng pAling xbOleyh blAhh..

al kisahh nyAa...

pAda suAtu hAri nih.. 15/9/09 tarikh kejAdian tersebuT blAku..huhu~jAm tersebuT telAh memAlu kn saya..paDa hari tersebuT,setelAh berbukA dan berjalAn2 di dAlam giAnt s.alM..smbil menAnty aPa pun saya xpAstii..sAya dan tuAn punyA jam berjalAn2 di bAzaar depAn perdanA apartment yang terletak di sec 13...bKn bazaar yg juAl mkNn..ni bazAar yg juAl bjU2 rayA..karpet2 sUme tUhh kan..

ketika berjalAn2,sAya siNggah di sebuAh bOoth yg menjuAl bAju2 kebAya..mOlek2 betUl bjU2 tersebuT..tp ada sesuatu yg menGanggU ketikA melihAt bAju2 tersebUt..apA dia? hmm,bAw kaen bJu tersebut seperti mencuit iDung..xtAw apakah baw iTu,yg pAsti mmG baw yg semestinyA tidak menyenAngkan lahh kan.makA saya menyuArakn apA yg sAya rAse kpD tuan punyA jam iTu "iSk,bjU ni buSuk laa..bAw mCm pelik" --sambil membelEk2 lg baju tuh w/pUn bAw yg dihAsilkn xbegiTu menawan tnpA memAndang ke arAh tuan punyA jam,nAmun maSeh dpT melihAt tuAn punya jam melalui hujung2 mAta..ketikA iTu smbil menciuM pergelangan tAngan beliAu yg sayA yakin terdapAt bAw perfuMe yang kAchak itU..kemuDian,dia bersuAra " nah baw nIhh"---smBil menghulUrkan pergelAngan tGn kepada sAya..sAya tnpA melihAt terus menghidu dgN sepEnuh hAti..

apAbila baw iTu diseduT dan memenuHi hAti,mAka impulSe2 menghAntar mAklumAt ke brAin dan mengAnalisa bAw tersebUt lalu dgn pantAsnya memberi tinDak bAlas memandanG pergelAngan tAngAn yg dihulurkan iTu..dan muluT terus bersuAra"eiyAaaa~jahAttttt ouh sayang ni! kentOwt betolll~"---sAmbil ketAwa2..paDahal tGh malU gilaa..ketAwa tUh hnyA sbgAi taktik uTk menutup rAsa mAlu..tnpA rasa bersAlah,tuAn punya jam tUrut ketAwa..sedikit terkesimA saya rAsakan..da lA pulA tuh entAh bgaimAna tGn saya terdAil nombo kAwan sayAa..dan sAya lGsung tDk menyedArinya..dan ttbA tgk da di letAkkn setelah seminit lebEyh berlalu..segAla perbuAlan dan ceritA2 malu telAh diketAhui oleyh rakAn ku iTu..tmbhAn pula dia pergi buAt lOud spEaker kAn..mmG terbAek lahh..

apa yg terjadi sebenarnya?hmm,,biar saye saje dan org2 berkenaan je la yg mengetahuinya..yAng pAsti jam tersEbut mmG tdk menyukAi saya..

fuHh ~ mAseh segAr lagi diingAtan setiAp ape yG berlaku pD malAm iTu..semuAnya bermulA dgN jam..huhu~

sekian.

4 comments:

  1. ish tak faham lah mira. bau perfume ke bau peluh kt jam tue?? ahahahha..=p

    p/s: dulu2 pernah bau jam adib yang tali dia kulit. bau dia ERK!!! pastue sebulan akak bising. langsung dia beli jam baru. hahah

    ReplyDelete
  2. hahahah~baww masam laa akak!! sebagai mana saye xboleh baw bantal busyukk ara tuh,,spt tuh la juga saye xbolehh baw jamm dia..boleh pula kan dia suka baw masamm tuhh..haishhh~org suh cuci,xcuci2.

    ReplyDelete
  3. Hahaha.. tue lah mira. Tapikan mira, kadang2 wangi lah jugak bila da becampur ngan perfume. Time rindu tue rindu lar jugak. Hahaha=p Tak gitu cik mira?? =D

    ReplyDelete
  4. Erk,xpnah pula saya nak menghidu apabila sudah bercampo ng perfume jam tuhh..malah bila di dekat kn jam tuh di muka secara automatic tndkn reflex,saye menggelak.hahahah~

    ReplyDelete

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers