Sunday, September 6, 2009

kerinduan


ketika ini,saat ini,tepat pukul 3:53am saye merasa amat kerinduan terhadap kawan kegilaan di MSU..huhu~terutama sekali ara n naqsha dan juga kaK nana yang comel tuhh!!lame gila xbergOsip ng mereka..


aRi tuh ade la bergayut jup kan ng araa..tp mcm xbestt..kena jumpa la bru bEst nk berceritA kan..mCm byk gila kowt ceritA yg tergendala nk cite smpAi lupA da ape dia..hhaahAhaa~


smLm..jUp,smLm ke?hari jumAat ari tUh g the cuRve..pAstu berbukA kat stAtion kOpitiam..sbLh stAtion kopitiAm tuh aDa garden cAfe ^^ haa,sBb tgk kedAi gArden cAfe tUh la jaDi mcm t'iGt2 kat mereka berduA nihh..t'iGt mse duK perdana everyday g giAnt..haHaha~aRi2 beli mKnn kan..w/pUn s.alAm buSan,tP sbb ade doRg jd xde lah buSan sgT..hukhuk~


disbb kn terpiSah ng doRg (sbb dorg g praktikal dulu) mAka sAye pUn b'ulang alik dr KL--Shah Alam..ye laHh,ape lahh yg menArik di sHah aLam tuh tnpA mereka..uwaaa~ (rSe sebAk gila nihh) >.<


bilA ntah maHu b'bukA bersAma merekA..iskkk~nnTy bulAn 11 kite pulA g praktikAl (insyaALLAH) paStu?isk...renduuuuuuu~

2 comments:

  1. Ish terharu akak bila nama ade dlm blog nih. terima kasih mira..ekekeke.. Nanti akak blaje eskem okeh=)Rindu rumah ilham! Tapi rumah yang tak bersepah lar, macam awal2 dulu. Heheh=)

    ReplyDelete
  2. heheh~betul2! saye pun rendu jugaa ^^ rendu zaman bersama2,berbaek2,bercerita2,begelak ketawa sume :'] huhu~

    ReplyDelete

There was an error in this gadget