Thursday, May 19, 2011

Kantoi

Gotchaa! haa, apa kena ni? Sekarang saya dalam keadaaan yang sangat berbelah bagi.

Kenapa?

Sebab da KANTOI!!

Al-Kisahnya, adalah si polan ni. Bukan la teman rapat. Sekadar kenalan. Dia mempunyai teman wanita sudah. Dan saya pun kenal juga la teman wanita dia tuh. Kenal gitu-gitu jeaa. Mereka da lama bersama. Khabarnya sejak di bangku sekolah.

Okayh, so apa yang kantoinya? Berat nak cite tapi berat lagi memikul sorang2. So nak share la sikit.Si polan ni di dapati mencurangi si teman wanitanya. Fuhhh~

Okayh, memang la baru jea teman wanita, sedangkan suami orang pun ada skandal, ini kan pula setakat bf orang. Yea! memang. tapii. tak ke rasa sakit hati? Nak2 bila da macam lama gila bersama. Haih, ntah la. sebenarnya tak nak comment sgt. Sendiri mau ingat la kan.


So, masalahnya di sini. Apakah yang akan anda lakukan apabila anda telah menangkap perbuatan curang ni. Mcm anda telah mengantoikan diorang. Adakah anda akan memberitahu pada si teman wanita?




Aiyokkk. tak tahu.


Sekian, terima kasih.

ps: sepandai-pandai tupai melompat, akhirnya jatuh ke tanah juga.

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget