Sunday, October 18, 2009

PENAT tapi seronok :D

"diskriminasi menjatuhkan aku..reputasi kini menjadi bisu..dan aaaaaaku.." (alarm tone saye berbunyi pada jam 10:00am) maka,tangan saya mncapai hphone dimana alarm saya di set kan.dan,saya secara automatiknya meng-off kan alarm tersebut lalu terus sambung tido. ^^ zzzz~ tup tup tup dah kul 10 lebeyh2..saya terjaga secara automatik lagi dan terusss bergegas mandi.bagus kan? mangun2 tido terus mandi..hahaha~bukan apa,sbb hari ni saya ada program bersama teman2 lelaki yg xspecial :P hahah~kalo xde program,jgn harap la lepas mangun tido terus mandi kan..dan belum tentu juga dalam satu hari yg xde program tuh saya akn mndi.hahaha~ :p




okayh,da siap2 sume,saya menuju ke lrt wangsa maju dgn menaiki teksi.yea..teksi..di lrt saya berjumpa dgn teman2 lelaki saya yg xistimewa tuh. wan dan syafiq name mereka..familiar kan name nihh? hahah~ ye la...mereka ni kwn baek sejak di bangku sekolah menengah lagi..tuh yg familiar tuh..dalam entri2 yg lepas pun ada gak dorg terselit kann.

okiee,destinasi kami adalah PAVILION.utk shopping? bukan tujuan utama :) kami ign menonton wayang..tapiiii~secara xlangsung ada juga membeli sikit2 :P bila da smpai PAVILION,kiteorg g bli ticket dulu,cite WHITEOUT. wayang bermula pada jam 2:30pm,ketika kami beli tuh baru pukul 1:05pm.so kami decided utk pergi makan :)



kami makan di KFC



selesai sahaja makan,kami terus ke wayang kerana sudah hampir 2:30pm.



cite WHITEOUT tuh okiee la,not bad.saye bagi 3 setengah bintang! wink ;) lps tgk movie,g beli kasut wan.



kemudian kami berjalan2 dan membeli cheese cake d the loaf dan menuju ke baskin utk memakan ice cream .


mkn cheese cake di baskin ;P



da selesai makan di baskin g beli kasut syafiq pula.haiii~mereka membeli kasut,saya punn nak jugaa ^^ tapiiiii~saya tdk mempunyai wang.haha~masih belajar okie. mereka sudah bekerja,laen la cerita. hahaa~
da bli kasut tuh,ttba pula destinasi kami ke sungei wang.
masa nak g sg wang,smpat la bergamba.





ouh yea.ada seperkara yang saya amat tidak berpuas hati.iaitu kepada mereka2 yang tidak mematuhi lampu isyarat,baik kenderan spt kereta,motor,lori dan sebagainya dan juga pejalan kaki.

lihat mereka yang xsabar2 mahu melintas.berdiri ditengah2 jalan sedangkan lampu isyarat pejalan kaki berwarna merah,dann sememangnya kereta masih lalu lalang.patutkah? jika mati ditengah jalan,tidak kah rugi?


okie la,tuh jea yang saya nak mengomel.hihi~jup2..belom abes lagi kowt..hahahah~lps da jalan2 di sg wang,kami pulangg..
hihi~sukeee la bubbles nihh! :)

-------------------------------------
sebaek shj pulang saya bergegas siap utk mengaji. lepas mengaji,ttba rasa nk g umah najaa,sahabat lama semasa sekolah dahulu.dan tetiba ayah saye berasa rajin nak pergi,jadi kami pun pergi la,dgn nenek saya sekali. masa amik nenek saya tuh,dia sungguh lucu..masa dalam perjalanan,ada lau depan padang area umah nenek saya,dan dipadang tersebut ada sedikit jamuan raya..
nenek : ni diorg buat jamuan utk veteran-veteran kat sini haa. (kata nenek saya smpai menunjuk ke arah padang)

ayah : abes nape mak x pegi?

nenek : mak bukan veteran.

ayah : eyh! apa pula x veteran?mak veteran la.

hahaha~lucu kan nenek saya? boleh pula xmengaku dia vateran.sungguh kiut ^^ okie.





-- THE END --


No comments:

Post a Comment

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers