Thursday, November 4, 2010

Perempuan

Perempuan, gadis, wanita, betina, ladies , women. panggil lah apa pun, jantina yang menunjukkan bahawa seseorang itu adalah female dia haruslah memiliki vagina, breast . heh, ni aset perempuan yang membezakan lelaki dan perempuan la kan. kalau kau ada penis, tuh kau lelaki. so entri kali ni adalah berkenaan perempuan. Yea, saya tahu, ada jea "lelaki" yang ada vagina. itu kerana dia khunsa atau dia g ubah jantina dia. lantak pi la. ni tentang perempuan yang memang "di ciptakan seorang insannn~ " ala-ala lagu siti. ha, kau. lagu siti terusss.

Okayh, sebelum ni saya ada cerita tentang lelaki kan, now nak juga la cerita pasal perempuan. mcm berat sebelah pula cerita pasal laki, tp not about girls, ladies or whatever yang seangkatan dengannya. Jadi, dengan emosi,perasaan saya ketika ini lebih bagus jika kita mulakan sahaja cerita tentang perempuan ini :) jika tidak, lemau jadinya.

Perempuan jenis apakah yang saya sebuk sekali ingin ceritakan di sini? Obviously la tentang perempuan yang x baik. aku nak cerita pasal org baik-baik buat apa? kesian sahaja pula mereka. yang x baik ni, haihhh, munken mmg patut di kecam oleh saya :) yea, saya tahu sekali tidak haruslah saya mengutuk org kerana ianya berdosa, namun ini adalah luahan rasa hati saya yang membuak2 apabila mendapat tahu tentang terdapatnya jenis perempuan ini di buka bumi ini. Dunia nak akhir zaman agaknya. Hint : adakah trend yang malatopssss kalau kau perempuan bercinta dengan suami orang? hebatkah rasanya apabila kau dapat merosakkan kebahagiaan rumah tangga org lain atas alasan semuanya jodoh atau takdir, jika dari awal telah kau perempuan mengetahui bahawa lelaki itu adalah suami orang yang mempunyai anak?


Jadi dapat x hint cerita apa yang saya ingin katakan di sini? haihhhhhhhh...~ tidak kisah lah jika kau perempuan muda yang soSIAL mempunyai sugar daddy untuk menampung hidup kau. ini munken kerana engkau tidak matang lagi dan tidak memahami bagaimana perasaan sang isteri apabila mendapat tahu bahawa suaminya ada perempuan simpanan. namun, fikirkan sejenak jika perempuan itu adalah wanita pertengahan umur. oops, i dont think wanita seswai for this type of perempuan memandangkan apa yang dia telah lakukan. wanita sounds like perempuan yang baik2 kan? but for "her" i bet she is NOT. she is just a perempuan yang berselindung di sebalik konon2 kealimanan eh kealiman. haaa, siap nak kuar nama atuk saya manan tuh napa? hahahahahah~ adoi, sorry atuk :P hmm, okayh bersambung. perempuan ini berselindung di sebalik ke aliman, ke tudung an, ke tua an. masyaAllah. i am sooooo sooooo hate this type of person. ni bukan soSIAL lagi da. malah TERLALU soSIAL. haih, maaf jika terkasar bahasa. saya hanya lah manusia biasa yang suka bercakap kasar kalau sedang marah. Normal kan? kenapa saya terlalu amarah? perkara ini tejadi pada diri saya ke? choiiiii~ saya belum bersuami. hahahahaha. dan jangan yea terjadi suatu hari nanti kerana saya insyaAllah bakal menjadi surgeon, maka dengan senang saya tidak takut untuk memotong alat sulitnya sehingga x ada langsung! :D kejam x? hehe, okayh jadi kenapa amarah sgt ni amirah? amarah amirah amarah amirah. eh, asal dkt2 jea bunyi dia -____-' haha. sila bertenang boleh? ohh, mmg saya emosi bila tahu cerita2 begini. lagi punnnnn, hormon x stabil ketika ni. faham2 la eh PMS :) aduh.. sudah2 mari bersambung cerita.

perempuan apakah yang umurnya sudah agak pertengahan, mempunyai anak yang sudah besar, sudah mempunyai cucu punnn melakukan hubungan dengan suami org? okayh, saya xnk comment pasal suami org tuh sbb saya da pnh cerita psl lelaki. now nak cerita pasal perempuan jea :) hmm, pasti anda tertanya2 apakah perempuan tuh xde suami. yea, munken dia adalah janda rasanya. hmm. tapi kalau yea pun kau janda, kau x boleh sesuka hati nak bercinta dengan laki org kot! tambahan pula kau org tuaaaaa! tolong la, xfaham ke perasaan wanita, bila dpt tahu suaminya ada hubungan dgn wanita lain? yang lebih tua dari umurnya lagi. bapakkkkk lahhhh. mengapa ini terjadi? adakah bomoh terlibat? haaa, syirik2! >.< haihhhh~ saya tak nak memburukkan sesiapa. tapi ntah la. mmg perangai g mereka lakukan tuh buruk kot. adoi. sudah la, sekarang nak bersedia mencari tmpat penginapan utk saya bercuti bersama teman2 lagi bagus. rasa lega lps dapat luahkan segala di sini. terima kasih blogggg! :)

ada pepatah mengatakan bertepuk sebelah tangan xkan berbunyi. memang pun, melainkan kau tepuk kat dinding baru ada bunyi kan? hahahah.


actually ada 2 blog tergendala.

1. pasal ngedate hari tuh.
2. pasal produk pencuci muka.

heheh~ nanti2 saya post 2 entri ni yeaaa :)



ps: dunia oh dunia. jauhkan lah saya dari terjatuh cinta dgn suami org. apa yang pasti faisal belum berkahwin :) hehe.

No comments:

Post a Comment

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers